Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2017 17:59 - Приключение 4 в 1
Автор: trade2win Категория: Бизнес   
Прочетен: 444 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.04.2017 18:01


 Така накратко може да се нарече пълното издание на поредицата от четири книги "Уроци на трейдъра милионер". Излезли като е-книги, първите три заглавия от поредицата станаха бестселъри в Хеликон през 2014 и 2015 г. а четвъртата книга е написана и фигурира само в пълното хартиено издание. 
Дори и един разговор с опитен трейдър струва повече от цяла година изучаване на теории – убедих се в това от личния си опит. Подобно на всички трейдъри, и аз започнах своята кариера  на финансовите пазара по метода на пробите и грешките. Това ми струваше много загуби и нервно напрежение, които бавно но методично ме водеха към отчаяние. Тогава случайността ме срещна с трейдъра милионер и така започнахаimageimageнашите разговори. Постепенно, но много категорично те преобърнаха моите представи за трейдинга, а вътрешната трансформация в мен започна да намира отражение и във финансовите резултати от моята търговия. Реших да споделя наученото с българските трейдъри и така, една след друга, започнаха да излизат книгите от поредицата „Уроци на трейдъра милионер“.

Ако се интересувате как да печелите на световните финансови пазари, „Уроци на трейдъра милионер” е точно за вас. Ако пък сте започнали да се обучавате и сте научили много как да търгувате, тази книга е задължителна за вас!

В нея разказвам за моя път след традиционните книги и обучения. Наученото от трейдъра милионер ми помогна да преподредя в съзнанието си всички трейдърски знания, които имах до този момент, и да ги допълня с ефективна търговска стратегия. Провокираха ме да развия трейдърско мислене и прагматичен поглед върху пазара. В следствие на тази вътрешна промяна аз успях да рестартирам своя трейдинг и категорично да подобря моите търговски резултати.

Уроците на трейдъра милионер са изключително подходящи и за абсолютно начинаещите, защото създават естествената среда, в която да се „инсталират” всички теории и стратегии за търговия на финансовите пазари. Това ще помогне на бъдещите трейдъри да си спестят много грешки, пари и нерви, които обичайно съпътстват трупането на опит в трейдинга.

Книгата се продава online САМО в списание Трейдър: trade4win.info/




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: trade2win
Категория: Бизнес
Прочетен: 270189
Постинги: 149
Коментари: 67
Гласове: 75
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930