Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2014 11:03 - Старите рибари нямат нужда от прогноза за времето
Автор: trade2win Категория: Бизнес   
Прочетен: 879 Коментари: 0 Гласове:
0



От две седмици насам реших да игнорирам външните идеи за търговия. По един или друг начин до мен достигат множество сигнали за отваряне на позиции и прогнози за различни инструменти. В платформата за търговия, която ползвам, има специална секция trade maker, където различни компании споделят своите прогнози за текущия работен ден. Десетки сигнали на ден минават пред погледа ми във Фейсбук. Тук споделят колегите от група „Сахара...”, много продуктивен е Рибаков, който беше гост на Forex Forum, идеи текат и по линията на различни форекс страници, които съм харесал. Пощенската ми кутия също е наводнена от форекс информация – регистрирал съм се на всевъзможни места и отвсякъде бълват идеи и прогнози. Ежедневен анализ изпращат и колегите от Елана. По линията на Карол също прииждат доста идеи – има три менторски сметки, ежеседмичен видео анализ и клуб на трейдъра през две седмици. 

В целия този водовъртеж от форекс информация усетих как започна да ми се замайва главата и дори без да искам се влияя от прочетеното. В началото бях горещ привърженик на споделянето на идеи и считах, че тези канали за информация са коректив на собствените ми разсъждения. В някои случаи те бяха в унисон със собствените ми прогнози, друг път бяха в противоположната посока. Случваше се и да ме подсетят за някои инструменти, които съм пропуснал. Дали по вина на голямото количествено натрупване или по причина на моето собствено израстване започнах да усещам, че всичко това ми идва в повече и да ми пречи вместо да ми помага.

Вижте какво казва за тази идея моят ментор Трейдъра милионер в myForex блог.




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: trade2win
Категория: Бизнес
Прочетен: 270624
Постинги: 149
Коментари: 67
Гласове: 75
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930